سرنوشت من

عاشــــــقی ممنوع!

حتی شما دوست عزیز!

درباره من
غم نویس نیستم... فقط گاه و بی گاهی....اب و هوای دل را مکتوب میکنم... همین!650-370
منوی اصلی
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
تازه ترین مطالب
لینکدونی
پیوندها
قالب وبلاگ (کافه اسکین)
عاشقانه.تنها زندگی کردن
˚°◦.♥.◦°˚قلب یخی˚°◦.♥.◦°˚
paramour love
دانشجویان مدیریت اجرایی قشم
عاشقانه هایتان شیرین
ساعت تنهایی
محصولات زناشویی
ژیگولوهای سقز
من و عشق ممنوعم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع! و آدرس betty.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 5736
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




دریافت کدهای جاوا برای وبلاگ شما

 

 بس شنیدم داستان بی کسی

بس شنیدم قصه ی دلواپسی

قصه ی عشق از زبان هر کسی

گفته اند از می حکایت ها بسی

حال بشنو از من این افسانه را،داستان این دل دیوانه را؛

 

 چشم هایش بویی از نیرنگ داشت

 دل دریغا،سینه ای از سنگ داشت

 

 با دلم انگار قصد جنگ داشت

گویی از با من نشستن ننگ داشت. . . 

عاشقم من،عاشقم من،بحث هیچ انگار نیست

لیک با عاشق نشستن عار نیست

 کار او اتش زدن،من سوختن

 در دل شب چشم بر در دوختن

 

من خریدن ناز او نفروختن

باز اتش در دلم افروختن. .

سوختن در عشق را از بر شدیم

اتشی بودیم و خاکستر شدیم. . . 

از غم این عشق مردن باک نیست

خون دل هر لحظه خوردن با ک نیست. . .

آه میترسم شبی رسوا شوم

 

 

 بدتر از رسوایی ام تنها شوم

وای ازین صید و از ان کمند

پیش رویم خنده،پشتم پوزخند....

 "بر چنین نامهربانی دل مبند"

 دوستان گفتند و دل نشنید پند. . 

خانه ای ویران تر از ویرانه ام  

 

من حقیقت نیستم،،،،افسانه ام

 

گرچه سوزد پر،ولی پروانه ام

فاش میگویم که من دیوانه ام. .

 تا به کی آخر این دیوانگی؟

پیلگی بهتر از این پروانگی. . .

 گفتمش آرام جانی؟گفت نه!

 

      گفتمش شیرین زبانی؟گفت نه!

                 گفتمش نامهربانی؟گفت نه!

                            میشود یک شب بمانی؟گفت نه!. . . . 

 

 دل شبی دور از خیالش سر نکرد

 

 

گفتمش،افسوس او باور نکرد .. . .

              خود نمیدانم خدایا چیستم؟

                  یک نفر با من بگوید کیستم؟. . .

                             بس کشیدم آه از دل بردنش

                             آه اگر آهم بگیرد دامنش. . . .

 

 

با تمام بی کسی ها ساختم

 وای بر من! ساده بودم،باختم. 

دل سپردن دست او دیوانگیست

           آه غیراز من کسی دیوانه نیست. . .

  گریه کردن تا سحر کار من است

شاهد من چشم بیمار من است  

  فکر میکردم که او یار من است،،،نه ! فقط در فکر ازار من است. .

نیتش از عشق تنها خواهش است

 

  "دوستت دارم"دروغی فاحش است. .

یک شب آمد زیر و رویم کرد و رفت

  بغض تلخی در گلویم کرد و رفت. . .

مذهب او"هرچه بادا باد"بود

                     خوشبحالش،اینقدر آزاد بود. . .

 یک شبه از عمر سیرم کرد و رفت

من جوان بودم،پیرم کرد و رفت. . .

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت12:50---10 آبان 1391
عالی بود خیلی محشربود.

علی
ساعت8:45---21 مهر 1391
آره همینه بد نیست


محمدباقر عباسی
ساعت18:52---16 مهر 1391
باریکلا به دخترهای شوشتر که وارد فضای مجازی شده اند

احسان
ساعت21:12---16 مرداد 1391
درود
خیلی عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 10 مرداد 1386برچسب:,ساعت 10:17  توسط شیدا